پیش‌فروش خودروهای فولکس واگن صبح چهارشنبه 96/12/9 در نمایندگی‌های ماموت خودرو آغاز شد و مردم با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از آغازین دقایق بامداد به نمایندگی‌ها در تهران مراجعه کردند.
به دلیل استقبال قابل تقدیر هموطنان، ثبت‌نام بر اساس اولویت حضور افراد صورت گرفت و توضیحات مورد درخواست مشتریان گرامی درخصوص جزئیات شرایط فروش و بعضا ویژگی‌های خودرو قبل از انجام فرآیند خرید به ایشان ارائه شد. در میان خیل علاقه‌مندان به فولکس واگن افراد مسن و نوجوانان نیز مشاهده ‌می‌شدند.
یکی از نوجوانان که به مباحث خودرویی علاقه‌مند و تاحدی نیز بر آن اشراف داشت، همراه عموی خود برای خرید آمده بود تا وی را متقاعد کند که حتما پاسات بخرد! تا ساعت 11/20 دقیقه که نوبت ثبت‌نام آنها رسید با هیجان ویژگی‌های هر دو خودروی پاسات و تیگوان را برای حضار در صف توضیح داده و آنها راهنمایی می‌کرد.
یکی دیگر از افراد، هموطن بوشهری بود که به دلیل علاقه همسرش به فولکس واگن مسافت طولانی را طی کرده تا یکی از مدل‌های تیگوان یا پاسات را برای وی ثبت‌نام کند. هرچند که به دلیل استقبال هموطنان، روند ثبت‌نام کمی طولانی شد اما علاقه و اعتماد آنها باعث شد که ساعت‌ها برای خرید خودروی موردنظرشان در صف منتظر بمانند.
ماموت خودرو قدردان این اعتماد بوده و رضایت مشتریان در اولویت نخست تمامی مدیران و پرسنل این شرکت قرار دارد.
همچنین از تمام علاقه‌مندانی که موفق به ثبت‌نام نشدند پوزش طلبیده و امیدواریم این امکان در ثبت‌نام‌های آتی برای ایشان نیز فراهم آید.