بسیاری از افراد (مانند جی لنو ” Jay Leno ” و جرارد لوپز “Gerard Lopez”) دوست دارند که خودروهای مورد علاقه خود را زیر یک سقف جمع‌آوری کنند اما؛ مجموعه‌داری در وین زندگی می‌کند که با 114 گلف، بزرگترین کلکسیون‌دار دنیاست که تنها مدل‌های مختلف یک خودرو را در کنار هم گرد آورده است.
در حال حاضر عشق جوزف جوزا (Josef Juza) به گلف عدد 114 را نشان می‌دهد که به گفته خودش ثابت نیست و محدوده عشقش همچنان در حال رشد است زیرا با وجودی‌که دیگر مانند گذشته فعالانه در جستجوی گلف در گوشه و کنار دنیا نیست، هنوز پیشنهاداتی به وی می‌رسد که به سادگی نمی‌تواند آنها را رد کند. در حاشیه وین، جوزف تمامی گلف‌هایش را زیر یک سقف مانند یک سوپرمارکت بزرگ خودرو، نگه می‌دارد. مکانی که احتمالا با این تعداد از گلف‌های نادر، مشابه‌اش خارج از آتواِشدات (Autostadt) در ولفسبورگ (Wolfsburg)، وجود ندارد. نمونه تولید شده قبل از Golf MK1، که برای موتورشو 1974 طراحی شده بود، یکی از گلف‌های نادر است که درب سمت راننده‌ آن به صورت کشویی باز می‌شود و یک نسخه سرمه‌ای از آن در کنار اولین مدل‌های MK1 در کلکسیون وی وجود دارد.
یکی از 71 مدل گلف G60Limitedکه توسط بخش Motorsport شرکت ساخته شده و دارای 210 اسب بخار قدرت و Syncro-4WD بود نیز، در این سوپرمارکت بزرگ مشاهده می‌شود. یک CitySTROMer با موتور الکتریکی که شامل 12 باتری است، گلف دیگریست که چون نگین در این مجموعه می‌درخشد.
علاقه جوزا به گلف، پس از اولین خریدش ایجاد شد. وی در این خصوص گفته: «هنگامی که برای نخستین بار در یک گلف نشستم، تنها احساسم این بود که این خودرو فقط برای من ساخته شده است. موقعیت صندلی، رانندگی لذت‌بخش‌ و قابلیت استفاده روزمره، این دقیقا همان چیزی است که دوست دارم. اولین انتخاب در عرض چند ثانیه رخ داد و پس از آن به تدریج بر تعداد گلف‌ها افزوده شد».
جوزف در تابستان از کابریو (Cabrio)، در زمستان از Country، برای لذت بردن از رانندگی از GTI و برای خانواده نیز از گلف معمولی استفاده می‌کند. این کلکسیونر اعتقاد دارد که گلف برای هر مناسبتی، مناسب است. در واقع می‌توان گلف را مجموعه‌ای از خودروی مسابقه‌، خانواده، زندگی، لوکس و حتی پیکاپ در نظر گرفت. این مجموعه‌دار که قصد دارد موزه گلف خود را در بهار 2019 افتتاح کند، در کلکسیون خود مجموعه‌ از لوکس‌ترین مدل‌های گلف تا یک نمونه که کاربردش جمع‌آوری زباله بوده است را گرد هم آورده تا ثابت کند گلف فرای هر خودروی دیگری در جهان است.